سفارش تبلیغ
صبا ویژن
زنیت
قالب های وبلاگ آمادهدایرکتوری وبلاگ های ایرانیانپارسی بلاگپرشین یاهو
ریاست علمی، شریف ترین ریاست است [امام علی علیه السلام]
نویسنده : فرحناز:: 89/3/22:: 7:0 صبح
بالاخره کل اپلیکیشنم تو آلمان تموم شد
خدا می دونه هفته دیگه چند تا ایمیل باید بزنم
البته بازم خدا کنه ایمیل باشه که من جواب بدم...
جریان اینه که می گه شوهرم مثل گونی سیزمینی افتاده رو مبل..خدا روشکر....بیرون با زن دیگه ای نیست....

شده جریان من

فرصت پیدا کردم تو اینترنت بپرخم
کلا من که از این اینترنت کللللللللللللللللللی چیز باد گرفتم خدا بیامرزه ادیسونو:D:D:D:D:
ولی خب ایندفه واسه بوسیدن سرچ کردم..اون به فارسی
واییییییییییییییی
خدایا
گاهی آدم می ترکه از خنده
که یکی فتوا داده بوسیدن دختر پسرا حلاله
بعدش یه جای دیگه یکی دیگه گفته اگه یه خانم با یه آقا جایی تنها شد خانمه به آقاهه شیر بده به هم محرم شن و.................
بعدشم یه جا یکی نوشته بود که یه شوهره سر ه جریانی سیر خانومشو مجبور میشه بمکه و اونو تف می کنه (ولی در واقع اینه که این جریان بچه ها که شیر می خورن محرم میشن و ...اینه که اون بچه از اون شیر نمو پیدا می کنه نه اینکه.............)

وای خدایااااااااااااااااااا
من نمی فهمم..البته ببخشین چنین مطالب مبنذل و خجالن آوری رو نوشتم...ولی واقعا دیگه کلمه ای بلدنبودم!!!!
الا مخم کلا تعطیله!!
هوا خنکه و پرنده ها همچنان اینجا بیدارن...پنجره اتاقمو باز کردم و لیاسمم سبکه..اینقده الان خنکه..و خوبه..
اینجا اغلب یا گرم و شرجیه یا سرد مثل فریزر...
منتظرم برم بخوابم حسابی برم زیر پتوی گرممممممممممممم
کاش تو بعل پویا بودم..........آآآآآآآآآآآآآآخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ 
عزیییییییییییییییییییییییزمممممممممممممممممممممممممممممم

بگذریم
این کلاه شرعی های مسخره چیه که ماها سر خودمون می ذاریم!!!؟
هرگی که تکلیف خودشو می دونه 
این که آدم خودشو هر بار در اختیار کسی بذاره...اححححححححححححححححححححح
بعدم این مسخره ی شیر دادن چیه خب اینقده کثافت و سو استفاده کنی اصلا دیکه کلاه شرعیش چیه...حتی اگه درست باشه...
تا جایی که من می دونم حتی تو اسلامم جریانات صبغه ای ک هست یکی اینکه خوب نیست حتی تو اسلام. بعدم اینکه یه راه موقت ه و راهی برای حفظ خانومه و احتمالا اگر بچه ای باشه لااقل بدبخت صاحب داشته باشه....
آدم وقتی کسی رو دوست داره براش همه چی شو می ده...ولی اگه اینقدر کسی رو دوست نداری اصلا.....
پپپپپپپپپپپپپپپپپپپپ
ولی خب اینی هم که هر کی آدمو به هر بهئنه ای بوس کنه حلال باشه هم خوب نیست
یارو بو گند می ده/اینقدره بی جذابیته ...زن و بچه هاشم بغلش نیم شینن می خواد خودشو بچسبونه.....دیگه اگه فرهنگ یا اسلامم به اینا راه بده که .....
این قضیه رو البته من شخصا دیدم.....ایییییییییییییییییییییییییییییییییی

ای خدا من برم بخوابم
ما که کسی رو جز تو نداریم
هوامونو داشته باش


پویا جونم، گلم، شبت به خیر
بوسسسسسسسسسسسسسس واقعی 
از ته قلبم دوست دارم
بوسسسسسسسسسسسسسسسس..ایندفه از پیشونیت

فرح
الان دیگه شده فردا پس 12 جولای 2010



نظرات شما ()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ

91706:کل بازدید
6:بازدید امروز
11:بازدید دیروز
درباره خودم
زنیت
فرحناز
I LOVE music. It makes me fresh ang afresh, and new and new. I love playing guitar n I love swimming,skating, walking, basketbal,bicycle riding,....n NE thing with speed can be an enthusiast ,in my opinion;)l. I can love more :d ie. purfume can be the smell of life, 4 me;)
لوگوی خودم
زنیت
لوگوی دوستان













لینک دوستان

پر پرواز
دوزخیان زمین

فهرست موضوعی یادداشت ها
زنیت[20] .
بایگانی
مقدمه
آرشیو 2
دلتنگی های همیشگی
خاطره
اشتراک