سفارش تبلیغ
صبا ویژن
زنیت
قالب های وبلاگ آمادهدایرکتوری وبلاگ های ایرانیانپارسی بلاگپرشین یاهو
به حق برایتان می گویم : بنده نمی تواند خدمتگزاردو پروردگار باشد و هرچه بکوشد، باز یکی را بر دیگری ترجیح خواهد داد. همچنین خدا دوستی و دنیا دوستی، برای شما جمع نخواهد شد . [عیسی علیه السلام]
نویسنده : فرحناز:: 89/11/10:: 3:1 صبح

بین دست نوشته ها و خاطراتی که همیهش توی ذهن می مونه ولی روی برگه ی کاغذ نمی یاد

حرفایی که با خدا دارم و جوابی که جز سکوت نیست

آی خدا..چیزی بگو

اینجا که کسی نیست...

 

 

هیچ و هیچ و هیچ

جز من و تو

تو وجود خودم شک دارم اینجا

اما تو ..می دونم که هستی

 

بین روزایی که زیر بارون آیه الکرسی خوندم

بین احتیاج ها

و الان...خدایا ..شکر

هزار بار و هزار بار....

به هزار دلیل

به هزار زبون

ازت ممنونم

 

خدایا دلم تنگه

مثل خیلی از روزای دیگه

اما شاید نه..انگار کمی بیشتر

شونه ای برای گریه کردن نیست

نه دستی برای نوازش

نمی دونم چه جوری گریه کنم که دلت به رحم بیاد

اونقدر که همه مشکلاتو یه دفعه حل کنی

آدمایی که از اعتمادم سوء استفاده کردن..

به جز تو پناه و تکیه کاهی ندارم خدا

آسمونی که وقتی زیر زیرش راه می رم..می گم..خدایا..من تنهام..تنهای تنها....

خدایی که وقتی باهاش حرف می زنم نمی دونم منو اصلا می بینه و می شنوه یا نه...

آیا اگه می بینه منو که به فرشته هاش نشون می ده..چی می گه؟؟

می گه فرشته ها درای این آسمونو ببندید که نمی خوام صدای این آدمو بشنوم

یا خدایی که مسخرم می کنه....خدایا نذار توضیح بدم...

یا خدایی که می گه بنده ی من یه کمی صبر کن...

خدایا راستی چی می گی؟ چی فکر می کنی؟؟

 

دلم برای خوانوادم یه ذره شده...

می دونی چتذ وقته ندیدمشون؟؟

داره یه سال می شه..یه سااااااال

فقط یه بار اینترنتی دیدمشون.....تصویرای در هم و برهم و اینترنیت که مدام از ایران قطع و وصل میشه...

خدایا یک ساله..یک ساله که وقتی گریه کردم هیچ کس نبوده آرومم کنه

خدایا می دونم کمکم کردی....ولی این سال موقع جراحی دندونم چقدر احساس بی کسی کردم....حتی کسی نبود که من بیهوشو از اتاق جراحی بیاره بیرون...خداجونم ممنونم.....ممنونم که دوستام اومدن...ممنونم که دندونم عفونت نکرد و خیلی بعدش اذیتم نکرد که هزینه ها و عذابم بیشتر بشه

 

خدایا بچه که بودم می دیدم که اینجام....اما بعدشو ندیدم....

خدایا اگه تا اخر عمرم تنها بمونم چی کار کنم؟؟

خدایا می خوام بازم پدر و مادر و برادرم و عروسمونو تو شادی و سلامتی ببینم...

خدایا برای همشون سلامتی و شادی و موفقیت می خوام ازت

من کسی رو ندارم..اما اونا رو برای همه دیگه و برای من نگه دار...

من به جز اونا هیچ کس و تو دنیای بزرگ تو ندارم...هیچ کسو...

 

خدایا کمکم کن

معجزه ای کن شایسته ی خداییت و مهربونیت

خدایا دلم خیلی گرفته

بذار روی شونه های تو گریه کنم....تو آرومم کنی

 

فرح 30 jan 2011


نظرات شما ()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ

91680:کل بازدید
0:بازدید امروز
1:بازدید دیروز
درباره خودم
زنیت
فرحناز
I LOVE music. It makes me fresh ang afresh, and new and new. I love playing guitar n I love swimming,skating, walking, basketbal,bicycle riding,....n NE thing with speed can be an enthusiast ,in my opinion;)l. I can love more :d ie. purfume can be the smell of life, 4 me;)
لوگوی خودم
زنیت
لوگوی دوستان













لینک دوستان

پر پرواز
دوزخیان زمین

فهرست موضوعی یادداشت ها
زنیت[20] .
بایگانی
مقدمه
آرشیو 2
دلتنگی های همیشگی
خاطره
اشتراک