سفارش تبلیغ
صبا ویژن
زنیت
قالب های وبلاگ آمادهدایرکتوری وبلاگ های ایرانیانپارسی بلاگپرشین یاهو
زیور دانش، احسان است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
نویسنده : فرحناز:: 89/5/25:: 1:34 صبح

گاه به گاههای خاطرم از تو
خالی نیست

هر کاه که خسته از زندگی
روزمره و طاقت فرسا، فرصتی برای خودم باقی می ماند

آن را صرف مرور خاطراتم از
تو می کنم...

مرور صدایت و چشمهایت

حالت نگاهت

و مرور و پاسخ به سوالهای
چرایم....

که چرا از تو خبری
نیست....

و خسته به خانه ای می رسم
که تا ماهی دیگر خانه ی من است و پس جایی که دیگر در آن جایی برای من نیست

حتی به اندازه ی یک تخت
خواب

ایمیلهایم را چک می
کنم..شاید امروز خبری از تو باشد ...اما نیست...

و دیگر قبل از آنکه بتوانم
بیشتر فکر کنم..لحظه ای پلکم را بر هم می زنم..صورت تو روبروی من است...می بوسمت و
دیگر ندانسته به خواب می روم...

 

فرح

15 آگوست 2010

 


نظرات شما ()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ

91539:کل بازدید
7:بازدید امروز
8:بازدید دیروز
درباره خودم
زنیت
فرحناز
I LOVE music. It makes me fresh ang afresh, and new and new. I love playing guitar n I love swimming,skating, walking, basketbal,bicycle riding,....n NE thing with speed can be an enthusiast ,in my opinion;)l. I can love more :d ie. purfume can be the smell of life, 4 me;)
لوگوی خودم
زنیت
لوگوی دوستان













لینک دوستان

پر پرواز
دوزخیان زمین

فهرست موضوعی یادداشت ها
زنیت[20] .
بایگانی
مقدمه
آرشیو 2
دلتنگی های همیشگی
خاطره
اشتراک