سفارش تبلیغ
صبا ویژن
زنیت
قالب های وبلاگ آمادهدایرکتوری وبلاگ های ایرانیانپارسی بلاگپرشین یاهو
هرچیز راهی دارد و راه بهشت، دانش است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
نویسنده : فرحناز:: 89/4/28:: 2:18 صبح

به نام خداوند بخشاینده
مهربان

 

امروز خبر خیلی بدی بهم
رسید

یکی از همدانشگاهی هام فوت
کرده دیروز تو یه تصادف

وای که چقدر ناراحت شدم

برامون تو شب شعرهای
دانشگاه کمانچه می زد

گاهی هم از روی جزوه هاش
کپی می کردیم

خدایا.....

خیلی ناراحت شدم.....وقتی
هم دانشگاهیم بهم گفت تا وقتی کل ماجرا رو بهم نگفته بود همش تو فکر خارج رفتنی
چیزی بودم....آخه اون زده بود..آراز رفت...

و من دنبال یه نکته ی مثبت
و امیدوارکننده توی این پبام بودم...

...

اه

...

 

و چقدر زندگی کوتاهه

 

 



نظرات شما ()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ

91532:کل بازدید
0:بازدید امروز
8:بازدید دیروز
درباره خودم
زنیت
فرحناز
I LOVE music. It makes me fresh ang afresh, and new and new. I love playing guitar n I love swimming,skating, walking, basketbal,bicycle riding,....n NE thing with speed can be an enthusiast ,in my opinion;)l. I can love more :d ie. purfume can be the smell of life, 4 me;)
لوگوی خودم
زنیت
لوگوی دوستان













لینک دوستان

پر پرواز
دوزخیان زمین

فهرست موضوعی یادداشت ها
زنیت[20] .
بایگانی
مقدمه
آرشیو 2
دلتنگی های همیشگی
خاطره
اشتراک